Foursquare sau Facebook check in?

Am zis ca scriu articolul dupa ce am vazut ca cei de la Farmec au lansat o campanie de check-in pe Facebook, o campanie interesanta de promovare a noului lor magazin, mai exact premiaza oamenii care sunt fizic in magazinul lor si is dau check-in pe Facebook.

Eu sunt genul de “early adopter” cand vine vorba de cam tot ceea ce ma intereseaza (cei ce ma cunosc stiu bine cat timp petrec urmarind noutatile din domeniile mele de interes), si pot spune ca am sarit imediat de am inceput sa folosesc Foursquare si Twitter, inaintea Facebook (culmea fiind ca am ajutat si la traducerea in limba romana a interfetei Facebook, asa acum acum fac la cei de la Wunderlist). Totusi, imi pare ca Facebook a inceput sa implementeze tot mai multe idei de la alte retele de socializare (acum ma refer strict la Foursquare) si de aceasta data a profitat de faptul ca este cea mai populara platforma pt. a introduce check-in ca si Foursquare.

Check In

In strainatate utilizatorii de Foursquare au avantaje pentru fiecare check-in (reducere de 5-50%, cafele gratis, etc), pe cand Facebook nu ofera nici un astfel de serviciu integrat. Totul se pote face asa cum cei de la Farmec au ales (si bine au ales), sa implementeze si sa promoveze o locatie noua. Felicitari si sincer, nu ma asteptam ca un brand romanesc sa utilizeze o asemenea metoda de a promova o locatie.

Foursquare

Totusi, imi pare rau ca utilizatorii de Foursquare sunt ignorati, de faptul ca e plin orasul de locatii introduse de multi oameni si care de multe ori abuzeaza de Foursquare pentru a ajunge “mayor” pentru anumite locatii unde in mod normal nici macar nu prea calca sau unde vin pt. munca. Nu, asa nu se face, fiti corecti, daca iti dai check-in la munca pe Foursquare pentru a deveni “mayor” este complet lipsit de fairplay fata de cei ce vin acolo in mod constant, sunt fideli si ar merita cu prisosinta acel titlu, precum si recompensa ce ar trebui sa fie implementata si la noi.

Check In 2

Asadar, luati exemplu, folositi check-in-ul ca si tool in a va promova locatia si in plus, multumiti clientilor fidel printr-un cadou simplu, care nu va face decat sa va creasca notorietatea ca si brand, ca si locatie.

No Comments

Leave a Comment

Please be polite. We appreciate that.
Your email address will not be published and required fields are marked

Connect with Facebook


*