La Plimbare ep. 4 – noul VW Polo

Spuneam ca trebuie sa revin, uite ca e momentul. In urma cu aproape o luna am avut ocazia sa merg pana la dealerul VW din Arad (Quark Motors) si sa testez noul VW Polo.

Am luat la proba modelul de baza cu motor de 1.4 litri, cu 105 CP, unul alb si simpatic ;).

[singlepic id=16 w=320 h=240 float=none]

Motorizare:

Ca si prima impresie ma intrebam daca nu cumva motorul are mai multi cai decat cei 105 declarati, raspunde bine la turatii medii si mari, la turatii mai mici nu are cuplul prea mare si trebuie sa jonglezi atat din ambreaj cat si din acceleratie de iti doresti un start mai sportiv sau vrei sa ai mai multa putere imediat dupa pornire. In rest motorul este foarte silentios si pare a avea un consum bun (in cele 15-20 minute nu am reusit sa-mi dau seama ce consum real are).

Transmisie:

Treptele de viteza sunt bine proportionate, desi imi pare ca sunt cam lunga cursa ce trebuie sa o faci cu schimbatorul de viteze. Cutia este una in 5 trepte si imi da impresia ca ar fi prins bine o a sasea treapta pentru vitezele de peste 110-120 km/h. Puterea ajunge la rotile din fata, asa cum te si astepti de la o masina din clasa ei.

[singlepic id=32 w=320 h=240 float=none]

Confort:

Ca si suspensii este una din masinile foarte comode ce le-am condus, dar totodata destul de rigida incat sa suporte curbe mai bruste si mai solicitante pentru suspensii. Scaunele sunt destul de mari, ofera suport lateral adecvat pentru o masina din clasa mica atat doar ca pentru persoanele mai inalte de 1,80 m in spate spatiul pentru genunchi imi pare cam mic (poate stau eu mai labartat). Geamurile electrice fata si spate in standard, aerul conditionat, la fel, 6 airbag-uri, sistem audio cu 4 boxe, etc. toate standard arata ca cei de la VW sunt hotarati sa nu lase lista de optionale prea lunga.

Estetica:

Atat interiorul cat si exteriorul subliniaza o filosofie ce merge spre tineri, spre energie. Materialele din interior sunt de buna calitate, plasticul fiind placut la atingere si fara a fi folosit in exces. Scaunele sunt comode, locuri de depozitare o multime, inclusiv pt. testele mele: cel de Cola si cel al portofelului, ambele trecute cu brio 😀

[singlepic id=44 w=320 h=240 float=none]

Per total masinuta este chiar buna, spre foarte buna, atat doar ca pretul imi pare putin cam mare pentru fara ajutorul oferit de cupoanele de rabla, cu ajutorul lor pretul este bunicel.

Sper sa reusesc sa mai prind inca cateva din masinile de VW si sa fac o noua serie de la acelasi producator ca si la Citroen :D.

1 Comment

Florin Ruşanu

about 5 years ago

Bravos colega!

Leave a Comment

Please be polite. We appreciate that.
Your email address will not be published and required fields are marked

Connect with Facebook


*