Cica, merg si eu in oras, m-o pus naiba sa nu merg pe strand. Patchouli se numeste localu’. Plin de FITZE si povesti de jenu’. Da abia acum vine faza tare: cica eram in blugi, tricou si o bluza cu fermoar pe care “intelectualii” de la intrare au considerat-o ca fiind, acum tiniti-va bine: SPORT !!!
WTF ?!?!?!
Cica la 10 grade Celsius sa o dau jos si sa o duc la masina (care era la 250 m departare). Nu era numa’ unu’ ci 4 !!! La cum arata sunt sigur ca IQ-ul lor insumat nu face cat juma’ din al meu, da’ au “puterea” macar o data pe saptamana.
Ce pot sa fac? Ma urc in masina, merg acas’ si imi iau un sacou si o camasa. Intru si … dau de prietenu’ cu care trebuia sa ma intalnesc. Acuma faza 2: alti 2 prieteni au fost intorsi acasa pt. ca aveau: TROCOURI VERZI !!!
Inauntru … totul comun … NIMIC ORIGINAL !!! asadar … doar FITELE DE DOROBANTI !!!
Sfatul meu: EVITATI DOROBANTIU’ DE ARAD !!!
LE: Pe nici o usa, perete, etc. nu scrie nimic de tinuta obligatorie … cum in mod normal ar trebui sa scrie.
Apoi, baietii cu cefa groasa nu lipsesc din peisaj, ii recunosti si dupa lantu’ de 3 degete de la gat precum si dupa tricourile “de firma” luate din piata, mulate pe burtile burdusite de bere.










June 1st, 2009 at 12:04 pm
Nu ai pierdut absolut nimic…
June 1st, 2009 at 12:20 pm
Te cred … de aia acest “club/lounge” va avea viata lunga
caci deh … asa-i romanu’ …
June 5th, 2009 at 12:25 pm
burta ai si tu, mai un tricou mulat si putina ceafa….cu astea ti-ai aranjat intrarea
June 5th, 2009 at 7:09 pm
Stiu … de aia lucru acum sa scap de burta … si de aia incerc sa port doar camasi
… ceafa … aia sigur nu-i gorasa
June 17th, 2009 at 1:55 pm
sunt unul dintre “intelectualii” de la intrare dE la DOROBANTI-U DE ARAD.a-ti belit p**a
Comentariu editat: nu tolerez limbajul de acest gen pe blog-ul personal, subliniez PERSONAL !!! Adica aici scriu parere personala. Am sa va rog sa fiti cuviincios macar din respect pentru alti cititori. Si am sa va rog pe viitor sa afisati la intrare, VIZIBIL (pana acum nu a fost de loc): “Tinuta obligatorie” cum este de exmplu la orice bar/terasa/discoteca care se respecta. In plus … amenintazrile raman scrise si pot servi drept dovada … asa ca … mai bine sa nu lasam gura sa o ia pe dinainte … Gigi …
Multumesc de intelegere.
June 20th, 2009 at 1:48 pm
OK. Aici scrii parerea ta personala. Dar cand ai inceput sa scrii ar fi trebuit sa te gandesti ca sunt multi care au ceva de spus asa ca ar trebui sa inveti sa primesti critici si comentarii de tot felul. Acum sa vorbim despre Patchouli. In primul rand pe usa scrie clar “Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii”. Faptul ca tu nu citesti sau nu vezi este problema ta proprie si personala. In al doilea rand daca tot iti lauzi inteligenta (care este la un nivel cam scazut luand in calcul greselile de ortografie din textul tau) ar trebui sa te gandesti ca intr-un club ca Patchouli nu te imbraci cum vrei. Ba chiar ar trebui sa iti fie tie jena sa apari imbracat oricum fara sa iti atraga baieti atentia. Aici nu risti sa iei raie si alte genuri de boli asa cum risti pe strand unde merg toti nespalatii. Dar daca tie acolo iti place eu iti urez distractie placuta si salutari de la Patchouli
June 20th, 2009 at 7:41 pm
apropo baieti si fete daca nu stiati de unde provin fitele va spun eu. patronul de la PATCHOULI e tocmai ex. patronul de la MOOSKEA mai departe ganditi voi
June 20th, 2009 at 7:45 pm
@roby: Parerea este personala, de aceea este, caci deh … am scris o chestie ce io am patit-o … deci … clar: personala. Critici am tot primit, primesc si le privesc ca fiind un lucru bun, da’ ma dreanjeaza limbaju’ vulgar … de mahala … Pe usa nu a scris. A aparut scrisul la care te referi la cam 2-3 zile dupa incidentul mentionat (incidentul a avut loc relativ recent dupa deschidere, ce sa ii fac daca nu au avut pana atunci, acum dupa ce s-a iscat aceasta polemica …), au avut tot timpul sa il puna dupa ce am scris eu, poate ca l-au si pus la loc vizibil, asa … pentru a evita evenimente de jenu’, inteligenta nu are nimic cu ortografia, o persoana cu IQ ridicat poate sa fie geniu intr-un domeniu si complet paralel la un alt domeniu, IQ (repet) nu are de a face cu ortografia (si daca cineva ma citeste vede ca scriu intentionat cu anumite greseli care sa accentueze cate o fraza). Imbracamintea nu-l face pe om … asa zice o vorba, cat despre imbracaminte … stiu multe, fiind zilnic imbracat “business” si in weekend ma imbrac “casual”, da’ noah … asta ii alta poveste. LOL referitor la faza cu “nespalatii” de pe strand (cred ca sunt multi cu masini de fite care pe acolo se invart mai mult, habar n-am cat de tare se supara baietii ca i-ai fcut nespalati
), sincer … pe strand in cluburile de pe strand intra lumea normala, nu aia la care mama si tata le-a luat masina si care primesc mura-n gura totu’ de la ei. Merci de urare, io ma distrez bine acolo unde muzica ii de calitate si oamenii nu-s fitosi. Distractie, acolo, in Patchouli.
June 20th, 2009 at 7:47 pm
@anonim: LOL … serios? Interesant … uite ce aflam … ca e adevarat sau nu … nu ma bag.
June 23rd, 2009 at 12:30 pm
hahaha:)) Deci tu pe bune ai impresia ca s-a pus Calin sa se agite dupa semne pe usi si pe pereti ca s-a suparat Adrian din Arad??
Hai sa fim seriosi. =))
June 23rd, 2009 at 12:51 pm
ha … si “triple” (adica de trei ori, din engl.: triple) ha … Cine-i Calin ??? Ar trebui sa puna semne … ca intr-o tara civilizata … da’ imi pare ca numa’ de civilizatie nu-i vorba la noi … tipic … chiar nu ma astept la mai mult … si ca sa inchei: Atunci de ce are pretentia ca sa nu se supere oamenii cand NU SCRIE ca tinuta este obligatorie … wow … asta da’ minte de roman … ca sa ma repet: tipic …
Si atunci ne miram de ce la noi in tara toate lucrurile merg ca naiba: pentru ca lipseste bunul simt, buna crestere si respectul pentru ceilalti. La fel lipseste si “oamenilor de afaceri” respectul pentru consumatori, uite cum un simplu afis il scutea de comentarii din partea multora.
Eu ca si persoana am dat nas in nas cu baietii de la intrare si atitudinea a lasat de dorit … caci daca am spus ca nu-i afisat (ca in toata “Rromanica” de altfel) caci daca era veneam direct pregatit …
Oricum … ii de prisos … m-am saturat de subiectul asta … si nu-mi mai pasa … n-au decat sa se dea mari cat vor aia de acolo …
June 27th, 2009 at 11:40 pm
Adrian, adevarul e undeva la mijloc. ai dreptate ca o gramada de bodyguarzi de la cluburi au o atitudinea care lasa de dorit si au impresia ca pot sa faca ce vor prin discoteci, dar problema e ca o gramada de romani nu sunt in stare sa se comporte corect in societate. Sa luam exemplu tau : Patchouli este un lounge/club relativ select, e evident ca vinerea sau sambata seara nu se merge acolo imbracat sport; pe strand e alta chestie, cluburile si terasele se adreseaza unui alt public – omului de rand , studentilor, elevilor – celor cu venituri mai scazute. Insa, in mentalitatea romanului a aparut termenul asta de “fitza” si din pacate e folosit de multe ori aiurea. Faptul ca prefer sa merg intr-un club relativ select, unde nu intra toti cocalarii, sau faptul ca vreau sa imi beau cafeaua la o terasa centrala, nu cred ca ma face “fitzos”, dimpotriva.
Iar daca e sa vorbim de calitatea muzicii, strandul a decazut rau de tot in ultimii ani…
June 28th, 2009 at 12:03 am
Argumente bine sustinute Mihai, merci.
Nu cred sa faci parte din categoria de “fitosi” mai ales prin exprimare, un “fitos” ar fi sarit cu gura si nu ar fi adus argumente.
Totusi trebuie sa spun o chestie: lounge (de la englezul lounge: a more expensive and comfortable bar in a pub or hotel, care isi are radacina din: To move or act in a lazy, relaxed way) inseamna loc de relaxare … hmmm … daca imbracare in jeansi … cu un tricou si o geaca nu ii imbracaminte de relaxare (imbracaminte casual: being or seeming careless or nonchalant) … imbracamintea sport … cum au definit-o baietii de la intrare ii ciudata … si in continuare … multi de pe acolo erau, dupa cum am mai spus, imbracti ca si mine da’ singura deosebire era lantu’ gros de 2 “dejete” suflat cu aur … aici am sarit eu in sus … atitudinea de la intrare si apoi ce am gasit inauntru … era de parca pe mine si cativa prieteni ne-au vazut ca suntem mai sfrijiti sau cine stie cum ne-au vazut ei … si ca nu am avea spate sau ceva … si poate de aia au zis sa-si arate “puterile” pe care in alte ocazii nu si le pot exercita …
Si sa fiu bine inteles … nu am cu baietii de la intrare nimic altceva decat faptul ca s-au legat de noi desi inauntru erau exact genu’ de oameni care parea ca vrea sa ii tina afara … subliniez: PAREA. Caci altfel … nu aveam nika … imi trecea … caci nu tin la suparare de obicei …
July 7th, 2009 at 2:37 pm
stie cineva un numar de telefon de la patchouli ca vreau sa fac si eu o rezervare. mersi
July 7th, 2009 at 2:54 pm
@zauber: LOOOOOOLLLLL !!! Inca mai rad de rugamintea ta … apropos … ai citit despre ce se vorbeste? lol … inca nu-mi revin din ras … mai bine treci pe acolo de vrei astfel de chestii … si sa nu uiti sa te imbraci la 4 ace … asa … de tinuta … caci altfel s-ar putea sa considere ca n-ai bani si sa nu te lase sa intri … si sa ai foarte mare grija tricoul tau sa NU fie verde …
July 9th, 2009 at 5:18 pm
Pentru rezervare mese 075XXXXXXXX Cristi
Editat … de ce? Spuneam mai sus … numere de tel. si adrese de e-mail nu le fac publice … si apoi asta nu-i blog de anunturi … daca vreti anunturi si reclame … pai atunci se plateste … altfel … doh … ca imediat fac referire la ce spune Arhi pe blog-ul lui legat de reclamele moca …
July 14th, 2009 at 5:52 pm
Ok, vad ca s`a facut mare zarva degeaba, in caz ca nu stiai Romania este o tara democratica, ceea ce ne ofera dreptul tuturor sa avem o oarecare opinie asupra oricarui lucru care ne inconjoara. Daca nu iti plac localurile de ” fitze ” nu esti obligat sa mergi, insa Dumnezeu stie ce e in capul tau cand pronunti cuvantul ” fitza”.. si ca sa fiu si eu rautacios, eu cred ca ar cam trebui sa mai treci pe la scoala din cand in cand. “Apoi baietii cu cefa groasa”
Numai bine.
July 14th, 2009 at 5:58 pm
@mihai: faza cu “democratia” este expirata de mult … prea multa lume se foloseste de ea ca sa justifice tot felu’ de ciudatenii. Cand spun “fitza” ma refer la impresiile si aerele pe care le au unele persoane … si ma mai refer si la impresia lor de a fi deasupra tuturor. Legat de scoala … hmm … poate ca ar fi bine … mai ales ca ajuta … si legat de felul’ in care scriu … sunt om … mai gresesc … merci de atentionare … am sa pun acolo virgula lipsa … mmm … o fo’ buna
July 24th, 2009 at 12:55 pm
Adrian, ceva de genul tau sunt si eu, pentru majoritatea fitosilor si grasocilor, nu exista parere personala, ci comentariu…si pe mine ma deranjeaza cand am ceva de zis si se pune Ursu’ Brun sa imi comenteze si sa imi explice ca nu e asa…ca stie de la nush cine. Stop, aiic nu mai e parere personala, e comentariu. In locul tau…ii lasam sa isi exprime uimirea si idiotenia fara sa le raspund nimic, nu trebuia sa le mai raspunzi nimic, lasa-i in voia lor.
Si acum, din cunostintele mele, nu stiu cat de club de fite e asta, la inventarul trecut au avut pierderi de peste 400.000.000 de lei vhechi, nu se poate numii un club de fite, cand pretul bauturilor e ca in nerv si flex…doar prin faptul ca e plin de bile de slanina acolo, un fost patron de club de batai si boli venerice si un administrator coanci si bolnav mintal, asta nu face clubul….”DE FITZE” La noi in tara, un club de fite e in traducere directa, “Birt de tzarani”
Si m-am consultat cu cineva despre acea hartie cu “avem dreptul de a ne selecta clientela” Este legala, atata timp cat exista si inste subpuncte acolo, si printre ele s-ar enumera vestimentatia sau vestimentatiile obligatorii si alte clauze cu care sunt de acord ursii
“Democratia e inteleasa de fiecare in felul si in pozibilitatile lui mintale”
July 25th, 2009 at 12:02 am
@Mitza: Ai dreptate … o sa ii las in pace … da’ nu pot permite ca injuriile lor sa deranjeze si restul cititorilor mei.
July 30th, 2009 at 2:17 pm
baieti, scuze daca va intrerup insa tot nu mi-a raspuns cineva daca stie un nr. de tel de acolo. io chiar vreau sa fac o rezervare. de cand a inceput cearta asta parca’s din ce in ce mai curios si interesat sa merg acolo. io’s din ghioroc si nu din arad si nu pot veni fara rezervare ca’s convins ca nu voi gasi locuri. asa ca daca ma poate ajuta cineva as fi foarte recunoscator. mersi.
July 30th, 2009 at 2:45 pm
@zauber: au pus baietii numarul mai sus … da’ l-am moderat eu comentariul deoarece nu asta a fost scopul a ceea ce am scris, in plus orice reclama se plateste, daca vor sa le fac reclama sa ma caute pe e-mail si le spun un pret, atunci o sa pot sa pun nr. de tel. Da’ cum ii vb. americanilor, banii fac lumea sa se invarta … fara bani …
August 3rd, 2009 at 2:30 pm
@adrian din arad: esti mare! multa bafta in a face bani si implicit lumea sa se invarta!
August 3rd, 2009 at 2:46 pm
@zauber: citam o vorba americana
merci de urare, tre’ totusi sa intelegi ca daca imi placea si nu ar fi fo’ problemele de la intrare atunci as fi scris frumos despre si lasam si nr. de tel. sa il vada lumea … da’ ce sa ii faci, asa servicii (pardon comportament), asa replica, daca esti chiar atat de dornic am sa iti trimit pe e-mail nr. caci il am pe undeva … ca doar am moderat
August 21st, 2009 at 4:59 pm
Frate, nu crezi ca te prea domnesti ? Am scris si mai sus cateva posturi, nu te obliga nimeni sa vii, sa intri, sau macar sa te uiti. Mergi unde iti place tie, dar nu trebuie sa influentezi lumea cu ideile tale despre acest loc. E ok, e blogul tau .. poti scrie si bancuri pe el daca vrei, ca nu prea conteaza, la cat de multi vizitatori ai, defapt nici asta nu conteaza. Ai grija de tastatura pe care scrii fiindca de cateva saptamani sunt cam revoltati baietii cu “cefa” groasa, si e posibil sa ajungi sa te sperii de umbra ta.
Numai bine.
August 21st, 2009 at 5:40 pm
@mihai: nu categorisesc pe nimeni, fiecare e asa cum vrea el sa fie, aceea a fost parerea mea in momentul respectiv, nu incerc sa influentez pe nimeni. Acum nu ma mai intereseaza subiectu’.
September 13th, 2009 at 1:43 pm
tati ,voi va plictisiti rau ?ce va manca pe voi p**a ce zice unu si altu,esti papagal?taci ca mula logic ca esti luat de fraier, iar puteai sa optezi sa mergi altundeva nu te obliga nimeni,eu am intrat si in 3sferturi ,scurti ,tricou,oricum am intrat si nu am lantu in gat,nici burta burdusita de bere,si dute si imbracai tu numa de la timberland,fat joe ,armani versace etc,serbus : traim in romania si patchouli ne ocupa tot timpu vad la unii
September 13th, 2009 at 3:58 pm
@bob: mama … colorat limbaj ai … da’ pe scurt ai spus binisor … totusi … nu imi umple timpu’ de loc … la altii poate … pentru mine ii un subiect inchis … trec pe langa el aproape zilnic … si nici nu-mi pasa ce ii acolo … n-au decat … io merg acum in alte locuri mult mai placute.
September 15th, 2009 at 10:40 am
acum cativa ani buni nu am putut intra in mooskea ca prietenul meu avea adidasi in picioare. ghinionul e al lor, aveam bani si chef de distractie…am mers in alt club: rennesance.
la patchouli am fost, dar pe zi/seara si nu am avut probleme cu hainele sau pantofii. poate noaptea cand e club au ceva reguli retardate.
September 24th, 2009 at 6:21 pm
apropo de bodyguarzi cam lasa de dorit atitudinea lor , shi asta se remarca dak ai fost in alta tara a uniunii , pt ca am fost la un festival in ungaria prin iulie shi am fost echipat slapi de plaja, pantaloni 3 sfert shi un tricou , n`au avut bodyguarzii nimik de obiectat in privinta vestimentatie , iar dak mergeam la nefertiti echipat cum am fost in ungaria sigur avea de obiectat shi trebuia sa refac drumurl spre casa, mi se pare aiurea pentru ca ma duc cu un motiv in club sa ma distrez sa fac consumatie dar ma rog ungurii cu conceptiile lor ai nostri cu ale lor
October 12th, 2009 at 5:54 pm
bhai…ceea ce zici tu este aberant. In primul rand Patchouli este un loc pentru toata lumea… in limita bunului simt. chiar astazi pur si simplu am simtit nevoia sa ies cu niste colegi prin centru.Sincer sa fiu nu tind sa cred ca a avut cineva ceva cu tine… din cauza tinutei… intradevar eu am fost imbracat cu un tricou BURBERRY… care nu se gaseste in nici un magazin din Arad,si in Romania trebuie sa cauti foarte mult pana il gasesti…deci la mine nu sa pus problema de tinute… si nici la cele 2 fete cu care am fost insotit si nici atat la inca 2 amici care erau imbracat mai putin elegant si mai putin cu haine de firma…am servit o cafea,am stat aproximativ o ora, lumea a fost amabila , au intrat tot felul de oameni… de la batrani,la oameni mai putin aranjati si nu a avut nimeni nimic cu ei… asa ca nu mai scrieti prostii..:P
October 13th, 2009 at 2:52 pm
Bai da ce va tot cacati pe voi , va convine mergeti cum se recomanda , nu va convine stati acasa si nu mai tot va dati cu parerea , Patchouli Rulz.. pana la urma fiecare face ce vrea , si clubul isi alege clienti..asa ca Andrei din Arad , dute frate daca vrei in Patchouli cum vor bodiguarzi daca asa vor ei , daca nu nu te du , ca pana la urma e barul patronului si bodiguarzi pot sa faca ce vor ca asa le-a spus Patronul ! O seara placuta!
October 13th, 2009 at 3:31 pm
@Un Aradean: Adrian din Arad, nu Andrei, citeste cu atentie … si apoi … mergi cum iti recomanda daca scrie … daca ai fi citit comentariile ai fi observat ca intradevar au pus pe usa ca tinuta este oblicagorie si ca isi rezerva dreptul sa selecteze clientela … da’ asta dupa ce au aplicat regulile acelea … ce sa mai spun … fiecare mere’ unde vrea, eu am gasit un loc super (pentru mine
) si merg acolo.
@Blaga Flavius: nu e aberant de loc, asa a fost, acum poate s-au lasat mai moale dupa discutiile de aici si/sau pentru ca erau poate prea stricti … oricum … fiecare cu parerea sa si cu patania sa …
October 27th, 2009 at 12:56 pm
Weekendu asta se deschide Renaissance.Nu stiu cati clienti o sa ma aiba Patchouli tinand cont ca s-au bagat bani grei in renovarea Renaissance-ului.Patchouli e un local foarte frumos dar atat.Servirea e mega de cacat si muzica la fel.Pana acum a mers pentru ca detinea monopolul dar sa vedem cat de tari vor fi de acum inainte ca vor avea concurenta.Poate pe lana Rene se mai deschide si Marquisul si sa-l vedem atunci pe chelu cum o sa inchida iar, la fel cum a patit cu Mooskea,Soho si Gaia.
October 27th, 2009 at 2:39 pm
@Cornel: se prea poate … oricum … tre’ sa trec prin Renaissance cat de curand … si apoi bag si prim Marquise o vizita … hai ca sunt alternative …
October 29th, 2009 at 4:45 pm
foarte tare Patchouli!!!!!Calin e foarte de treaba!!!!!!!!!FRUSTRATILOR.va e ciuda ca voi nu aveti dar nu vreti sa recunoasteti
October 29th, 2009 at 5:00 pm
@ellena: nu zau … da’ tu ce ai?
October 29th, 2009 at 5:35 pm
mai multe dekt o sa ai tu vreodata..makr de vb unu kre era mai cv de doamne ajuta..sau makr de-l cunosteai pe calin k sa ai dreptul sa vb asa de el..
October 29th, 2009 at 7:06 pm
@ellena: e clar … nu ai citit de loc articolu’ … si apoi … de acest Calin nu m-am legat nici macar o secunda … pe cati bani zici ca ai … inteligenta lipseste … asa e … legea echilibrului in univers functioneaza perfect …. se vede si dupa ortografie (.. in loc de … , spatii lipsa, puncte la prescurtari la fel, lipsa, etc.) lipsa de buna crestere si infumurarea data de banii parintilor … na gata … ca as spune ca ii prea mult …
October 30th, 2009 at 11:52 am
asa pt cultura ta generala nu sunt prescurtari din ortografie romana..sunt de pe yahoo mess(dk ai auzit de aja cv)..si banii nu sunt de la parinti..sa stii k mai exista si oameni kre stiu sa fak bani fara ajutorul parintilor..si mai citeste odata sa vezi ce ai scris..k sa nu te mai contrazici sg..te ai “legat” de Calin… dar nu mai are rost sa ti mai zic cv..ptr k esti doar un frustrat kre nu are bani..
P.S: ne vdm diseara la patchouli..pa pa..o zii frumoasa iti doresc..:P
October 30th, 2009 at 12:15 pm
Blog inutil, de doi bani, de tot cacatul si prostesc … am citit si eu de plictiseala ca nu aveam ce sa fac in dimineata asta si Doamne cate prostii scrise de Adrian … tu cine esti mai de ai atata frustrare in tne ? cand este bar adica de dumineca pana joi toata ziua si vineri – sambata pana la 9-10 seara poti veni si in pula goala ca nu iti are nimeni treaba dar cand este club trebuie sa fi un mare taran sa vi imbracat sport … poate ca te-ai obisnuit prea mult cu ”Viva” clubul care sa inchis tocmai din cauza taranilor ca tine care vin si altceva nu stiu decat sa bea pana pica in cap si sa nu mai stie drumul spre casa … in fine cum spuneam Blog inutil si nu mai are rost sa primeasca comentarii… ciao
October 30th, 2009 at 3:19 pm
@ellena: acum te si transformi in barbat … imi place … o sa te numesc de acum Gigeleeeeeeeee … lol … si acum sa te desfiintez: io stiu e “mess” inca dinainte sa sti tu sa tastezi, apoi … de Calin (habar n-am cine ii tipu’) nu m-am legat, apoi … io nu m-a imbracat sport, ci CASUAL (in traducere din engleza: lejer), adidasi, blugi, tricou si geaca, trebuia sa renunt la geaca (nu as crede ca poti sa intelegi nici ce iti scriu daca nu citesti nimic),habar n-am ce varsta ai da’ la cum ai scris nu iti dau mai mult de 18 ani, legat de frustrarea mea, nici nu ma agit, am destui bani, NU ne vom vedea diseara acolo … nu de alta’ da’ io am alte locuri mai placute unde sa merg.
@Gigel: (in cazul in care esti ruda cu ellena, desi nu cred, iti spun urmatoarele) port costum mai mult decat ai purtat tu la orice eveniment, de baut sa “pic in cap” nu o fac, beau cu masura si nu cand ies sa ma distrez, distractia este mai faina fara alcool, mi-o luat 10 min. sa imi dau seama la care “Viva” te-ai referit, acolo am mers de 2 ori in cadrul unor evenimente organizate de LSUAV si Lic. German “Adam Muller Guttenbrunn” (si nu e tipografia cum crezi tu). Si in final: taran este o titulatura de mandrie nu de jignire cum o folosesti tu, uite un exemplu: un taran ii ala care produce graul din care se face faina, care ajunge sa devina paine si pe care o mananci tu zilnic. Si era sa uit … ia vezi si tu la ce evenimente merg: http://blog.lti.ro/peste-100-vreau-mai-mult-de-100
PS: sa sti ca pa pa saluta miticii … la noi in Arad se foloseste ciao.
Iar pentru ceilalti cititori: ellena = Gigel pe baza datelor oferite de platforma Wordpress (IP, adresa de e-mail, modul de scriere si frustrarea generata de raspunsul meu calm).
October 31st, 2009 at 12:52 pm
Da eu nu stiu Adrian dupa ce le raspunzi la toti idiotii ca nu are rost sa-ti pierzi timpul coborandu-te tu la nivelul lor.Asta oricum e seara decisiva.Aseara am fost la Renaissance la un eveniment misto.Super ok cafeneaua….high class.Cea mai mare surpriza?Cativa din clientii Patchouli (din cei cu f. multi bani si care se aflau in fiecare weekend acolo) intrebau in stanga si in dreapta la Renaissance cine se ocupa de mese pt ca ar vrea rezervare pentru seara asta.So…Chelu Calin iti dorim regres placut si putin deprimant!
October 31st, 2009 at 9:25 pm
@Cornel: nu m-am coborat … raspund deoarece imi pare exagerat sa comenteze fara sa citeasca un articol si apoi si comentariile, ma deranjeaza oamenii care scriu fara sa gandeasca … si … merci de raspuns.
November 1st, 2009 at 10:00 am
Salutare la toata lumea !!!
Ador sa merg la Patchouli.
November 1st, 2009 at 11:27 am
@Anca: perfect, asta este un raspuns frumos. Uitati, Anca si-a exprimat parerea matur si coerent. Anca, ai de la mine un suc, cafea, ce vrei, dau eu daca vii la intalnirea bloggerilor din nov. 2009 (ai articolul aici: http://blog.lti.ro/intalnirea-bloggerilor-aradeni-noua-editie ).
November 3rd, 2009 at 6:10 pm
Bravo Adrian!!! Cat despre Pachanga!!!!, pot sa zic doar ca imi place cum e la interior!!!!In rest….pauza>Am fost de vreo 2 ori si tre sa recunosc ca am ramas surprins de cum arata in spate.Adica: pe culoarul cum mergi la toalete, este o usa pe partea dreapta.Dc te uiti acolo, vezi un munte mare de gunoaie!!!!Asta ce ar trebuii sa insemne?
November 3rd, 2009 at 10:01 pm
@razvan_srs: asa deci … mizerie pe acolo … hmm … bine ca nu merg acolo.
November 11th, 2009 at 2:09 pm
Salut, stie careva un numar de telefon la care as putea gasi o persoana de contact de la Patchouli? ms
November 11th, 2009 at 3:17 pm
@IoanaTM: vei primi pe mail de la mine ce am primit pe comentarii … da’ totusi … nu citesti comentariile?
November 21st, 2009 at 6:45 am
Am fost in Patchouli saptamana asta. Locul frumos, elegant, dar ce nu mi-a placut e faptul ca era un chelner care (desi localul se inchidea la 1 a.m-in tp saptamani), nu a vrut sa ma serveasca cu inca un coctail, la 12.50|)!!-cica a facut casa….bleah!
Btw,…n-am fost sa beau un suc, ci am facut o nota de plata de 150 lei…noi!(asta in 30 min)
November 21st, 2009 at 11:54 am
@Monique: cum naiba 150 RON la suc? Da’ ce suc ai baut? Cu Svarovski sau ce?
November 21st, 2009 at 12:29 pm
@Adrian din Arad: ziceam ca N-AM fost sa beau un suc!!!! …ci am facut nota de 150 lei:)))..asa ca putea sa ma mai serveasca! have a nice day!
November 21st, 2009 at 2:22 pm
@Monique: ups … da … citisem eu aiurea … eram cu cineva langa mine care mi-a distras atentia
November 22nd, 2009 at 8:54 pm
am fost in patchouli..e aiurea,tot acesleasi animale de companie si tot aceleasi vampe de lux..toate au acelasi interes sa gaseasca alt fraier care sa le plateasca consumatia..in rest IQ 0,05
November 24th, 2009 at 10:12 pm
cel mai fain local din arad sincer! muzica de calitate, lume cit de cit buna! nu ca la renee! la rene parca ai fosta viva sincer va spun si muzica ai naspa ,am trecut si io pe la renee sa vad cum ai ,de toata jena!
November 24th, 2009 at 10:33 pm
mutule cum poti sa spui ca fetele care merg in patchouli au acelas scop? leai cautat in buzunare sa vezi citi bani au la ele? sau sti tu ca tote vor acelas lucru?
deci cunosc niste fete care merg des la patchouli pt a se distra nu pt a cersi o consumatie! dar tu esti un fraier probalil care nu esti bagat in seama si vorbesti numa sa te afli in treaba sau ti ciuda.
December 2nd, 2009 at 2:27 pm
ciao
In primul rand cei ce frecventeaza acest “Patchouli” nu au nimic dar chiar nimic cu cei din “Dorobanti” ….. intamplarea se face ca eu sa merg destul de des in bucuresti ….. si pot spune ca mi-am facut cat de cat o idee despre lumea celor din “Dorobanti, Herastrau, Floreasca” …. cand o sa vad in fata acestui “Patchouli” parcate seara de seara vre-o 20 “Ferrari … Lamborghini …. si alti fluturasi de genul ” atunci da …. “Patchouli” o sa fie chiar un club “de fite” …..
December 2nd, 2009 at 2:38 pm
@alexxa: pai la noi in fata sunt: Mercedes, BMW, Audi, Bentley, etc. … Aradu’ nu are inca puterea financiara a Bucurestiului … da’ toate masinile de fite tot in fata la Patchouli sunt … treci intr-o seara pe acolo sa ii vezi …
December 2nd, 2009 at 2:43 pm
Mercedes, BMW, Audi, Bentley, etc. … astea nu sunt fite … CREDE-MA …. daca acestia poseda si cate unul sau doua telefoane Vertu …. atunci sunt “din lumea buna” …..
December 2nd, 2009 at 2:50 pm
@alexxa: pai in Arad … fitele sunt mai reduse ca si valoare … asa cum in TM sunt mai aproape de Bucuresti … oricum … cred ca putem sa discutam asa ore intregi … poate ai dreptate, poate am dreptate … oricum … fitele si impresiile raman la vedere in Patchouli.
December 2nd, 2009 at 4:24 pm
uite eu am o situatie materiala foarte buna pot spune …. si nu prefer Patchouli ci Wings sau Gaiya
oare de ce? locul meu ar fi in Patchouli pentru ca e un club “exclusivist” pentru fitosi, NU?
December 2nd, 2009 at 7:49 pm
@alexxa: nu spuneam acest lucru, spuneam doar ca acolo se aduna fitosii, nu am spus ca nu merg in alte locuri si nu in ultimu’ rand nu te-am facut fitoasa. Chiar nu stiu cum stai dpdvd material asa ca nu puteam sa ma dau cu presupusu’ … oricum … oricine mere unde vrea … spuneam de Patchouli ca ii de fitosi datorita oamenilor ce i-am vazut inauntru in singura ocazie in care am intrat si datorita masinilor parcate afara …
December 4th, 2009 at 11:22 pm
ma alexxa care miai furat numele! tu draga mea esti o proasta. nu dupa masina ati dai seama citi bani are omu! ca sunt multe persoane in arad pline de bani si conduc masini modeste! deci tu ai ajuns sa te lauzi pe un blog! crezi ca cineva ai curios? patchouli este cel mai de fite club din arad ! daca nu ai stiut! nu mai vb alta data!
December 5th, 2009 at 12:35 pm
@alexa: vezi ca alexxa de mai devreme ii cu 2 de x … deci ii o mica diferenta
December 5th, 2009 at 1:46 pm
Adrian, Monique si Cornel vorbiti de servirea din patchouli si de fitzele de akolo…va spun eu k la ora actuala patchouli are ospatarii cei mai serviabili din tot aradu…mergi in rene, ai masa si nu te baga in seama nimeni toata noaptea? ti se pare normal? Mie nu!
))….Apropo, knd va trece revelionu mai vedem noi dak Rene o sa mai aibe asa multi clienti 
Monique tu chiar ai impresia k sta cineva dupa tine noaptea la ora 1 sa bei tu cocktail-ul?vezi astea sunt fitze scumpo…alte localuri se inchid mult mai devreme…dute la Cucon,Nostalgia oriunde vrei si fi si akolo ultima clienta…sa vedem dak stau dupa tine
Adrian undeva mai sus ai scris k nu ai facut acest blog sa influentzezi oamenii…dar ce faci?deja lumea se intinde mai mult decat de as spune parerea…Hmmm! Voi vorbi cu personalul din patchouli sa faca un blog pt reclamatii si sugestii
Ne vedem diseara in Patchouli dragilor…v-am pupat :*
December 5th, 2009 at 2:04 pm
@Roberta: pai daca oamenii se lasa influentati de vorbele mele si a altora care scriu aici … asta ii problema celor are se lasa influentati. Linistita sa-si faca blog … da’ ma intreb de ce nu au facut site, cont de twitter, blog, reclame, etc. … sau le merge prea bine sau nu au bani sa faca, sau nu se stiu, sau nu s-or gandit, etc. alege ce iti convine
cat despre vazut … nope … pe mine nu ma vezi acolo
mai ales ca de cand s-a deschis nu au avut nici un invitat (sau nu am auzit eu?) …
December 5th, 2009 at 3:38 pm
@alexa: draga mea, daca m-am hotarat sa-ti raspund este numai pt ca ai spus o serie de imbecilitati…dar sincersa sa fiu nu ma surprinde deoarece dai dovada de o inteligenta modesta…ai o gandire dupa care merita sa tragi apa! in loc sa mergi la patchouli si sa te preocupe conceptul de ‘fitze’, pe care oricum nu-l intelegi, ar fi mai bine sa iei un alfabet si sa te culturalizezi…
December 5th, 2009 at 5:58 pm
@alexxa si @alexa: please behave …
December 6th, 2009 at 12:23 pm
but adi, u know that spanking is never the answer
:*
December 6th, 2009 at 2:24 pm
@alexxa: I don’t wana’ spank anyone
December 6th, 2009 at 7:40 pm
Exista invitati…dar cultura muzicala a oamenilor mai nou se limiteaza doar la house…si cam aiat…Stai linistit k au invitati…incepand din acest weekend care urmeaza!
Cat despre site nu s-a facut pt ca nu este timp dragule…lumea e concentrata asupra bunastarii localului nu asupra unui site, care dak e pana la o adica nu face localul
Pa,pa,pa!! :*
December 6th, 2009 at 8:53 pm
@Roberta: sincer … unde promoveaza invitatii? A … v-am dat eu idei … ma intreb cum imi multumiti?
Cat despre cultura … hmm … Hayden iti spune ceva? Site … timp … de fapt trebuiau niste banuti … cam 100-500 Euro si o firma de design/grafica/web design … si gata … nu trebuia sa se ocupe mai nime’ de el … Ciao … (salut de Aradean si pa, pa, pa de mitic
)
December 9th, 2009 at 2:19 am
bine draga! daca tu zici asa si ai! probalil ca esti mai inteligenta ca mine! asta este!
December 9th, 2009 at 9:33 am
@alexa: uff … voi femeile …
December 9th, 2009 at 1:23 pm
deci nu stiu care e problema ta adrian..dar scria de la inceput de tinuta..dar probabil ochielarii tai sunt defecti si nu ai vazut asta de la inceput!! si clienti sunt! daca nu stii exact ce se intampla in patch nu mai vb degeaba..si doar ca sa stii nu sunt una si aceeasi cu gigel..calculele tale matematice sunt eronate!!! o zii buna sa ai!!
December 9th, 2009 at 1:24 pm
ochelarii* scuze
December 9th, 2009 at 1:24 pm
si nu are nevoie patch sa fie promovat de tine..sa fim seriosi:))))))
December 9th, 2009 at 1:41 pm
@elena: … vad ca recidivezi … dupa ce ai scris ca si ellena, apoi te-ai transformat in barbat aka Gigel … acum ai revenit … ma intreb totusi … de ce? vrei demonstratie uite: adresa de e-mail este el****_*9@*****.com … nu o dau toata din respect pentru intimitatea ta … da’ aceeasi adresa de e-mail apare la toate comentariile … deci … ce sa mai spun altceva? Legat de tinuta …NU a scris niciunde atunci cand am fost eu … au pus pe usa la cateva zile dupa ce am fost eu …
December 9th, 2009 at 6:35 pm
exact de asta au pus ei anuntul acolo..ptr k a comentat “adrian din arad”…mi-a zis “cheloo” sa-ti transmit ceva..dar sunt prea educata sa ti zic…aaa…si..banuiesc ca stii k ai restrictie in patch??pa pa
December 9th, 2009 at 8:25 pm
Pt. stapanii blogului si slugile lor.Daca va imbracati frumos puteti sa ii sugeti p*** la kelu daca va da voie.Oricum va multumeste pentru reclama si daca tot lucrati in advertising poate vreti sa ii impartiti flyere prin oras in timpul liber imbracati casual sau sport.cum vreti voi.hai pa
December 10th, 2009 at 12:39 am
off adrian! deja ai gol patchouli! nu pierzi nimic daca ai restrictie! chiar ami pare forte rau ca nu mai am unde sa merg!! cum sta treaba cu club vip? ai fain?
December 13th, 2009 at 2:54 pm
pt cel mai super de gasca ospatar din patchouli:Andrei uh are the best:P:P:P
December 13th, 2009 at 4:32 pm
@elena, @ovi: Pe bune … putin imi pasa mie de restrictii in Patchouli … zau … am locuri mai bune de mers. Legat de cheloo sau kelu sau cum naiba il cheama … zau asa … cine ii individu’? Oricum … la faza cu flyere nu m-am gandit … da’ cine stie … poate iese ceva, nu? Si apoi … pe acest blog nu este nici o sluga … si are doar un stapan … ala care scrie.
@alexa: merci … chiar am trecut ieri pe acolo prin fata pe la 00-01 … si era gol inauntru … o animatoare (din ce am vazut eu de pe strada) incerca sa danseze pe bar … si in rest 2 mese ocupate … si culmea … cica au fost Deepside Deejays … si pe la 03.45 pleacau cu toate echipamentele ca era deja gol … asa ca … chiar nu cred ca am pierdut ceva … asta din spusele unor prieteni …
@me_hana20: pai sa ii ceri la Andrei nr. de tel. sau e-mail … ba chiar si adresa de Hi5 … si atunci poate nu mai tre’ sa scrii comentarii in afara subiectului … (acum sa nu te superi da’ chiar esti pe langa subiect, daca vrei sa te cuplezi cu el … uite femeile din ziua de azi s-au emancipat si pot si ele sa faca “primu’ pas” si sa ceara un nr. de tel. asa ca … dai bice
)
December 15th, 2009 at 1:22 am
deci mie ami pare foarte rau ca nu mai ai nimic in patchouli! acolo mam distrat cel mai fain! muzica era super! sper sa fie cum a fost la inceput !ca alt club nu ma atrage in arad!
December 15th, 2009 at 1:46 am
@alexa: tu stii mai bine unde te simti bine, eu sincer m-am incapatanat si mai tare sa nu dau pe acolo desi prieteni de ai mei mai trec ocazional pe acolo. Eu sunt din ce in ce mai dezamagit de viata de noapte din Arad … multe fite peste tot (si Patchouli le-a cam luat fata la restu’ in materie de fitosi pe metru’ patrat) … din pacate aici s-a ajuns in Romania anului 2009-2010 … cu cat esti mai fitos cu atat mai bine te vad unii … cum is versurile lu’ Puya? Nu les stiu pe toate da’ ii dau dreptate … Bon … sa revin … incep sa simt ca in TM viata de noapte ii mai buna, sunt cluburile underground unde vin studentii care neavand bani se distreaza pe bune si nu au fite de loc. Din pacate de pe vremea cand am fo’ eu student la UAV s-au schimbat multe si LSUAV nu mai are renumele de alta data cand se dadeau super petreceri … acum … pauza … toti fug dupa bani si nici la scoala nu dau (da’ asta ii alt subiect pe care o sa il ating cat de curand intr-o postare separata).
Mai sa fie … prea deviez de la subiect asa ca inchei pt. azi
December 20th, 2009 at 10:22 pm
Hahaha >:)

Si eu voi vizita Patchouli. Dar din pacate nu voi intra inauntru
Imi parchez VW duba (cel de tip hippiot) in fata localului cu incarcatura de 500 kg de trinitrotoluen ( TNT ) in fata localului, cobor din masina imbracat in pantaloni de camuflaj, geaca de piele, bandana neagra si bocanci si ma indrept amenintator de repede catre Biserica Rosie privind in spate si apasand butonul rosu de pe detonator
Dup’aia ma duc in Flex si beau o ciocolata calda B-)
Astea “fitze”.
December 23rd, 2009 at 9:18 pm
draga cubana vrei sa vezi cat is eu de bagat in seama,cauta-ma si vei vedea,chiar nu is curios de parerea ta,nu zic ca nu e una s-au doua pers care au ceva in cap,dar majoritatea nu fac nici cat 1-1,daca sti cat e asta
..chiar eu si un prieten am dus destule deacolo doar pt un suc in paturi-le noastre,poti verifica la id mutu_1979_adi
December 24th, 2009 at 1:00 am
@Syn Ze Sase Tri: wow … trinitrotoluen-ul este destul de sensibil … C4 este mai usor de transportat si mai eficient
Acum serios … ai multa imaginatie
@Mutu: zau … nu stiu ce ai vrut sa spui … da’ inca ma intreb unde ai facut scoala. Sunt multe chestii care ma fac sa cred ca inca esti pe la liceu, gresesc?
December 26th, 2009 at 2:20 pm
Nu de alta dat este mai usor de procurat TNT
(cariera de piatra de la Paulis) sunt doar 2 paznici… si aia ….
December 26th, 2009 at 3:49 pm
@Syn Ze Sase Tri: … hmm … uite … de chestia asta nu stiam
oricum … sa ma anunti daca ai de gand sa faci asta sa nu fiu in Ziridava la cumparaturi
December 27th, 2009 at 4:50 am
mai citeste o data ce ai scris! deci ai spus cuvintul TOATE ! adica teai referit la toata fetele! io am umblat in patchouli fest! si nu ii cum spui tu! ca toate vor acelas lucru! sint si dinalea dar prea putine! si nu ma intereseaza cite fete ai f…t! ori cum n u se f..e nimeni pt un suc in ziua de azi cum zici tu! pote din dorinta lor dar nu pt un suc!
December 30th, 2009 at 9:09 pm
Si totusi Adi, nu ai mai mers in acest club de la experienta aia trista a ta?
).
In alta ordine de idei la Patchuli si la Gaya cred ca au cea mai buna cafea din oras. In ce priveste ospatarii din Patchuli si Gaya sincer eu cred ca sunt cei mai ok din tot orasul Arad. Intotdeauna au fost atenti cu mine si m-au facut sa ma simt bine.
Un alt loc interesant de iesit este la Tabiet (acuma terasa a fost inchisa si arata foarte interesant). Pacat ca muzica de club este un pic prea selectiva (perioada 1970-1990
December 30th, 2009 at 9:37 pm
Syn Ze Sase Tri imi place ce zici
..ai un id de mess?s-au intra u pe id-ul ce l-am lasat mai sus..putem discuta niste lucruri interesante despre….
December 30th, 2009 at 9:43 pm
pentru gigi,unu din intelectuali de la intrare,vorbeste domnule mai frumos si nu arata ca esti cum esti,pana nu iti gasesti pe unu ce te invata sa vorbesti..ok domnu?
December 31st, 2009 at 12:00 am
@Paul Stoica: nu am mai mers de loc … si nici nu boi merge … Gaya este un loc unde beau de obicei un ceai foarte bun, Tabiet … hmm … tre’ sa trec o data pe acolo sa vad cum ii acum.
@Mutu: lol … deci si tie iti plac ideile lui Syn Ze Sase Tri … chiar daca sunt cam radicale … cat despre gigi … asta e … fiecare cu al sau comportament … si cu a sa crestere de acasa …
December 31st, 2009 at 1:05 am
Adriane,intra pe te rog pe id-ul de mess ce l-am postat,vreau sa vb
December 31st, 2009 at 1:07 am
eu va recomand daca vreti sa beti o cafea buna s-au un ceai de calitate Kokoon,e langa kenvelo,muzica buna,clientela buna,nu is fite,servire buna,va astept acolo la o cafea