… si-n cutite sa ne masuram

Expresia de a te lua la cutite cu cineva … well e bine cunoscuta, dar nu despre ea vreau sa va vorbesc.

Vreau sa va vorbesc despre un zmeu care a terorizat un sat, si in tot acel sat nu s-a gasist nimeni care sa poata sa-l infrunte pe zmeul care manca vitele, distrugea recoltele si speria vizitatorii.

Dupa un timp un tanar s-a hotarat sa mearga in primul oras sa invete cum sa il infranga pe zmeu. Si tot mergand el pe la invatati si luptatori a invatat destule pentru a-l infrange pe zmeu. Pe drumul inapoi spre satul sau s-a oprit sa is cumpere merinde pentru drum. Dar nu avea arme, asa ca s-a tot uitat si a descoperit ca ar fi bune ca si arme chiar si cutilete … dar ce cutite sa fie atat de rezistente incat sa treaca prin solzii zmeului?

Ei raspunsul l-a gasit chiar pe masura ce cumpara merindele … a dat peste aceste cutite:

numa' bun de taiat un zmeu

Mai sa fie … da’ ce dimensiune? ce model? Atatea de ales … si totusi s-a hotarat si a cumparat cateva bucati si a pornit inapoi in satul sau.

Pana la urma povestea se termina bine, tanarul il omoara pe zmeu si devine erou.

Da’ ce are de a face povestea asta cu campania Cutite fara egal? Pai … cam asa e si promotia lor, ca un basm. Am participat anterior la o campanie de a lor, dar sincer … nu-mi pare de loc rentabila, sumele ce trebuiesc cheltuite pentru a primi puncte sunt destul de mari, numarul de puncte este si el la fel de mare, la campaniile anterioare era vorba de tigai si vase de gatit, acelea isi justificau o astfel de campanie, despre aceste cutite … sincer … nu pot sa ma dau cu parerea, pentru mine cutitele sunt impartite in doua categorii, care taie si care trebuiesc ascutite.

Oricum, e de apreciat ca sunt aduse in tara astfel de cutite, din cate am inteles profesionale, care sunt mai une decat cele normale. Acum … va mai spun ca stiu ce inseamna un produs mai scump si care e mai bun … asa ca … parca m-as baga la promotie. Si uite asa, trecand peste calcule, cifre, iau o decizie emotionala.

Sunt de parere ca aceasta campanie ar trebui sa puna mai mult accent pe deciziile emotionale, accentuand calitatea si senzatia de durabilitate, de ce? pentru ca un produs de calitate si durabil merita investitia. Toate astea sunt subliniate si de cele doua branduri care sunt implicate in promovare: real-, hypermarket si Horia Virlan.

Nah … nu vreau sa intru in detalii si mai “tehnice” legate de “perceptia asupra campaniei, utilitatea/calitate produselor, recunoastere brand si noutate/inventivitate” cum se cere in etapa 4 din Super Blog 2010, chestiile astea de marketing si PR le las celor profesionisti … eu ma ocup cu scrisul si inventarea de povesti, pacat ca ne este ingradita creativitatea de termenii “perceptia asupra campaniei, utilitatea/calitate produselor, recunoastere brand si noutate/inventivitate” hmm … da’ uite ca pot sa o scot la capat si asa 😛 (ah … ce prevad un punctaj scazut la proba asta … why? eh … criticu’ din mine).

No Comments

Leave a Comment

Please be polite. We appreciate that.
Your email address will not be published and required fields are marked

Connect with Facebook


*